27.10.2009

Telekomakafamgirsin.com erişime engellendi



Gün geçmiyor ki sansür konusunda hayrete düşürecek, yok artık dedirtecek bir gelişme olmasın. Bugün bir de Genetiği değiştirilmiş ürünlerin Türkiye’de yasal olarak kullanılmasını sağlayacak yönetmelik Resmi Gazete’de yayımlandı ki biz bu halimizle de yeterince komiğiz zaten abartmaya hiç gerek yoktu.

Haftasonu buzcevheri'nin erişime engellendiği haberini vermiştik. Doç. Dr. Yaman Akdeniz'in friendfeed'deki postuyla yeni sansür haberlerini ve tartışmaya açık, komik gerekçelerini öğrendik.

"Türk Telekom http://www.telekomakafamgirsin.com/ sitesinden rahatsiz olmuş, 16-17 siteden şikayette bulunmuş, T.C. Ankara 5. Asliye Hukuk Mahkemesi, 2009-10-15, 2009/290 nolu kararı ile şimdilik bilinen dört siteye erişimi engellemiş. www.buzcevheri.com, www.oyuncehennemi.com, www.sabote.com, ve www.tahribat.com karardan nasibini alan bazı siteler. Bu dört sitenin forumlarında http://www.telekomakafamgirsin.com/ sitesiyle ilgili geyik yapıldığı ve google'da bu siteler yüksek sıralarda çıktığı için bu sitelere de erişim engelleme kararı vermiş mahkeme."

2 yorum:

Free Matter dedi ki...

Bloğunuzu izlemek istiyorum ama google friend connect paneli bulamadım . Bence paneli bloğunuza eklemelisiniz .

Adsız dedi ki...

valla sadece telekom mu,yok bence daha fazlası.Bu nedir arkadaş,özelletir,peşkeş çek,sonra napıcak adamlar beni mi düşünecek.Sırf gıcıklığına smile'a geçtim,hoş smile da aynı shit ama ttnet istemiyorum,tib istemiyorum,rtük istemiyorum arkadaş.Hepinize sonsuz destek benden.Devam.