6.08.2009

Ben karar verdim.İ-na-na-mı-yo-rum!

Sevgili devlet büyüklerimizin hayranıyım ben.Öyle ki gidip bir koşu imza alacağım gördüğüm yerde! İsteyeceğim onlardan, şu sansürün altına bir imza, şunun da lütfen.Hatta gözünüze siyah bant çekelim, sonra böyle bir foto alalım.Madem hayırlı ve güzel bir iş yaptık ee o zaman sizin fotoğrafınızda bu hayırlı(!) ve güzel(?) işin yer almasının bir mahsuru olmasa gerek.Facebook'ta PKK'lı videolar varmış.Bu yüzden kapatılsınmış.Hatta dişe diş kora kor mücadele edilsinmiş.Oldu o zaman, dışarıda bomba patlatıyorlar PKK'lılar, hemen bir saniye vakit kaybetmeden sansürleyiniz efenim.Maazallah psikolojimiz bozulur, PKK'lı oluveririz.Hatta siz bizi bu hayattan soyutlayınız yaşamayalım.Benim yerime sınava da girin lütfen.Nasıl olsa her şeyi yapıyorsunuz benim yerime.Hangi takımı tutacağımı söylemediniz ama ! çok bozuldum şimdi.Hele ki o beyaz pantolonun altına hangi renk(!) superstar giyeceğime karar vermemişken bu yaptığınız olmadı ama.Mesela internet hızımı da seçmeyi bana bıraktınız, benim daha aklım yetmez lütfen bir el atın...Hani Facebook'a girip girmeme sen karar veriyorsun ya.Bunlara da bir el at be hacı...

Çok sıkıldım geçen.Çıktım dışarı, üç beş tur atarım düşüncesiyle.Bir de ne göreyim! Kız mor gömlek giymişşşş.Sordum sen mi seçtin bunu giymeyi diye.Demez mi ayna karşısında deneyerek seçtim.Eyvah! dedim ve hemen uzaklaştım.Devlet büyüklerimiz bir yargıya varmadan gömlek giymiş kızcağız.Ağbi naptın sen yaa diyesim geldi sayın büyüklerim size! Baksanıza kız o kadar çaresiz kalmış ki kendi karar vermiş ne giyeceğine.Çok üzüldüm...Psikolojisi çökmüştür.Eee haklı olarak tabi.Yoksa bizim kültürümüzde yok yani kendi başına karar vermeler ne istediğini belirtmeler vesaire.Haliyle böyle bir durumda kalınca kızcağız psikolojikmen, sizin yaptığınız binalar gibi çöküverdi.Eee buna da alışığız sorun yok.Hadi öptüm.Selametle...

Hiç yorum yok: